* AKCE Tuhý šampon Lavera za 89 Kč * Dopravné 69 Kč do Balíkovny/Alza boxu *
Oblíbené produktyPřihlásit se Registrace

Zapomněli jste heslo?

Položek v košíku 0 ks
Celkem za 0

Obchodní podmínky

Provozovatelem internetového obchodu www.vitasport.cz je Veronika Vágnerová se sídlem Vítězná 257, 40322 Ústí nad Labem, tel. č. 777 609 600 (PO-PÁ 9-15 hod.), e-mail info@vitasport.cz nebo veronika.vagnerova@seznam.cz, IČO 75048604, DIČ CZ7354262905 (dále jako prodávající). Prodávající je plátcem DPH a jako fyzická osoba je zapsán v živnostenském rejstříku. Prodávající neprovozuje kamennou prodejnu, na této adrese se nachází sídlo firmy a výdejní místo e-shopu, kde je možno si po předchozí dohodě zboží i osobně vybrat a vyzkoušet.

 

I. Objednávání zboží

Veškeré objednávky jsou po stlačení tlačítka "Objednat s povinností platby" závazné a kupující je povinen objednávku uhradit v plné výši a převzít. Kupující odesláním objednávky potvrzuje svůj plný souhlas s těmito Obchodními podmínkami. Kupující může nakupovat bez registrace i s registrací a  je povinen uvádět přesné, úplné a pravdivé údaje. Prodávající následně zašle potvrzovací e-mail jako potvrzení objednávky s  rekapitulací objednaného zboží a s Obchodními podmínkami na e-mail uvedený kupujícím v objednávce. V případě, že kupující do 30 minut od odeslání objednávky neobdrží potvrzovací e-mail,  je povinen kontaktovat  prodávajícího e-mailem. Základní podmínkou pro úspěšnou realizaci obchodu je aktivní využívání e-mailové schránky kupujícím  a možnost kontaktovat ho telefonicky. Prodávající si vyhrazuje právo kupujícího kontaktovat pro ověření nebo upřesnění objednávky, resp. údajů v objednávce uvedených, zejm. jde-li o nového kupujícího s platbou na dobírku.

Veškeré ceny v internetovém obchodě jsou uvedeny včetně DPH a obsahují případné další zákonem stanovené poplatky. Prodávající si vyhrazuje právo změny cen, nikoliv však již na objednávce doručené prodávajícímu. Náklady na použití komunikačních prostředků na dálku představují náklady na straně kupujícího,  a to v poplatcích za připojení k internetu.

Prodávající je oprávněn objednávku zrušit zejm. v případě, že kupující v minulosti  objednané zboží nezaplatil či nepřevzal, neuhradil dlužnou částku, nereaguje na e-mailové výzvy  prodávajícího, nelze ho kontaktovat pro nefunkční či nevyužívanou e-mailovou schránku,  nedoplnil prodávajícímu požadované údaje, dále pokud při zvoleném způsobu úhrady "Bankovní převod" nebyla platba řádně připsána na účet prodávajícího do 2 pracovních dnů ode dne objednávky, nebo pokud objednané zboží není dostupné či došlo ke značnému nárůstu jeho ceny. O zrušení objednávky bude kupující informován  na e-mailovou adresu, kterou uvedl v objednávce. Kupující je oprávněn objednávku zrušit v případě, pokud prodávající není schopen objednané zboží odeslat do 14 dnů ode dne objednávky či v ostatních případech do doby uvedené u zboží, pokud je tato lhůta delší než 14 dnů. Zrušení objednávky je možné pouze e-mailem.

Prodávající jako provozovatel dvou e-shopů www.vitamina.cz a www.vitasport.cz umožňuje kupujícímu nakupovat současně na obou e-shopech se společnými platebními a dodacími podmínkami. Kupujícímu je účtováno pouze jedno dopravné a v případě platby dobírkou pouze jedna dobírka. Podmínkou je registrace na jednom z e-shopů a následné přihlášení na obou e-shopech. Zboží je poté vkládáno do společného košíku a kupující nákup dokončí na jednom z e-shopů. Prodávající a kupující se pak řídí Obchodními podmínkami e-shopu, kde byl nákup dokončen.

 

II. Platební a dodací  podmínky 

Objednávky v rámci ČR na dobírku či uhrazené bankovním převodem předem na účet prodávajícího v pracovní dny do 12 hodin jsou expedovány zpravidla ještě týž den, pokud není v internetovém obchodě uvedeno nebo smluvními stranami domluveno jinak. Objednávky na Slovensko jsou odesílány hromadně minimálně 1x týdně. V případě, že prodávající nebude schopen objednávku expedovat do 2 pracovních dnů a na Slovensko do 5 pracovních dnů, je povinen kupujícího informovat e-mailem. Prodávající je povinen kupujícího informovat e-mailem o odeslání objednaného zboží. Dodací lhůta je v rámci ČR zpravidla následující pracovní den po odeslání, u zásilek na Slovensko je cca 3 pracovní dny. O případných potížích s doručením objednávky prostřednictvím dopravce je kupující povinen bezodkladně informovat prodávajícího e-mailem. Doručování objednávky se řídí výhradně Obchodními podmínkami smluvních dopravců uveřejněných na www.cpost.cz a www.zasilkovna.cz. Sledování zásilek je možné na www.postaonline.cz/trackandtrace a www.zasilkovna.cz. Nestandardní objednávky je možné vyřídit pouze po předchozí dohodě. Zásilky na Slovensko, neskladné zboží a zásilky nad 30 kg mohou být doručovány jiným dopravcem, než je uvedeno níže.


1) Platba:

a) Bankovní převod - zdarma 

Objednávku kupující zaplatí předem na účet prodávajícího 2600070175/2010 se splatností do 2 pracovních dnů ode dne objednávky. Variabilní symbol je shodný s číslem objednávky, který kupující obdrží spolu s veškerými podklady k platbě v potvrzovacím e-mailu. Při rozvozu a osobním odběru lze hradit pouze bankovním převodem.

b) Dobírka – 69 Kč 

Objednávku kupující zaplatí při převzetí objednaného zboží. U dopravy mimo kamenné pobočky Balíkovny, což je Alza box (či OX Point box apod.), je možná platba výhradně kartou, a to předem on-line. Dobírkou lze hradit pouze objednávky od výše 300 Kč.


2) Doprava:

a) ČP - Balíkovna/Alza box

   - 69 Kč u objednávek do 1499 Kč

   - zdarma u objednávek od 1500 Kč

Zásilky o maximální váze 15 kg a maximálních rozměrech 70 x 50 x 50 cm jsou doručovány smluvním dopravcem Česká pošta. Místem dodání je jedno z cca 10.000 speciálních výdejních míst na poštách, depech a u externích partnerů označených jako Balíkovna a Alza box (či OX Point box apod.) na území České republiky, které kupující vybere v objednávce (s výjimkou míst, kde prodávající provádí rozvoz). Po doručení do Balíkovny či Alza boxu dopravce zpravidla informuje příjemce zásilky e-mailem nebo SMS zprávou, kde je zásilka připravena k odběru po dobu 5 pracovních dní v kamenné pobočce a v Alza boxu 2 dny (lhůta končí třetí den od doručení v 7hod.).

b) ČP – Balík do ruky

    - 129 Kč u objednávek do 2999 Kč

    - zdarma u objednávek od 3000 Kč

Zásilky o maximální váze 30 kg a maximálních rozměrech 100 x 100 x 100 cm jsou doručovány smluvním dopravcem Česká pošta. Místem dodání je adresa na území České republiky uvedená kupujícím v objednávce (s výjimkou míst, kde prodávající provádí rozvoz). Před doručením dopravce zpravidla informuje příjemce zásilky e-mailem nebo SMS zprávou. Dopravce provede 1 pokus o doručení dle časového rozvrhu rozvozové trasy. Při neúspěšném doručení je zásilka uskladněna a připravena k odběru na poště po dobu 5 pracovních dní.

c) Osobní odběr v Ústí nad Labem

     - zdarma u každé objednávky

Osobní odběr je možný pouze v sídle firmy na adrese Vítězná 257, 40322 Ústí nad Labem. Kupující je povinen do poznámky v objednávce upřesnit několik návrhů přesných termínu osobního odběru. Prodávající potvrdí kupujícímu termín osobního odběru e-mailem. Pokud prodávající nebude schopen objednané zboží v požadovaný termín kupujícímu dodat, je povinen kupujícího rovněž kontaktovat e-mailem. Objednávku kupující zaplatí předem na účet prodávajícího se splatností do 2 pracovních dnů ode dne objednávky. Variabilní symbol je shodný s číslem objednávky, který kupující obdrží spolu s veškerými podklady k platbě v potvrzovacím e-mailu.

d) Rozvoz v Ústí nad Labem

    - 49 Kč u objednávek do 999 Kč

    - zdarma u objednávek od 1000 Kč

Rozvoz zajišťuje prodávající a je možný pouze na území obce Ústí nad Labem. Kupující je povinen do poznámky v objednávce upřesnit několik návrhů přesných termínu rozvozu. Prodávající potvrdí kupujícímu termín rozvozu e-mailem. Pokud prodávající nebude schopen objednané zboží v požadovaný termín kupujícímu dodat, je povinen kupujícího rovněž kontaktovat e-mailem. Objednávku kupující zaplatí předem na účet prodávajícího se splatností do 2 pracovních dnů ode dne objednávky. Variabilní symbol je shodný s číslem objednávky, který kupující obdrží spolu s veškerými podklady k platbě v potvrzovacím e-mailu.

e) Slovensko - Zásilkovna (Packeta) - výdejní místo/Z-BOX

    - 109 Kč u objednávek do 2999 Kč
    
    - zdarma u objednávek od 3000 Kč

Zásilky o maximální váze 5 kg a maximálním rozměru jedné strany 50 cm (při součtu 3 stran maximálně 120 cm) jsou doručovány smluvním dopravcem Zásilkovna (Packeta) a jejich smluvními partnery na Slovensku. Za dodatečný přípatek 90 Kč je možno odeslat i nadrozměrné zásilky o maximální váze 15 kg  a maximálním rozměru jedné strany 120 cm (při součtu 3 stran maximálně 150 cm), které lze doručit pouze na výdejní místo (nelze do Z-BOXu). Místem dodání je jedno z cca 4000 speciálních výdejních míst u smluvních partnerů označených jako Zásikovna, Packeta nebo obdobným způsobem a Z-BOX na území Slovenské republiky, které kupující vybere v objednávce. Objednávku kupující zaplatí předem na účet prodávajícího se splatností do 2 pracovních dnů ode dne objednávky. Pro platbu v € (dle kurzu FIO banky) upřesní prodávající kupujícímu dodatečně e-mailem jiné číslo účtu a částku v €, kupující čeká s úhradou na výzvu prodávajícího. Platby je možno zasílat výhradně z české nebo slovenské banky, platba je pak jako vnitrostátní převod v rámci Slovenska a nejsou účtovány žádné poplatky za mezinárodní platbu. V případě, že kupující uhradí platbu v € na účet určený pro platby v Kč (účet uvedený v potvrzovacím e-mailu) nebo z jiného než výše uvedeného účtu, je povinen uhradit prodávajícímu veškeré s touto skutečností vzniklé vícenáklady, zejména poplatky za příchozí mezinárodní platbu.


III. Převzetí objednávky  

Kupující je povinen objednávku uhradit v plné výši a  převzít. V případě  znovuzaslání objednaného zboží z důvodu nemožnosti doručení způsobené kupujícím (např. z důvodu chybných či neúplných  údajů v objednávkovém formuláři, nespolupráce s dopravcem apod.) je kupující povinen uhradit prodávajícímu náhradu škody za vynaložené náklady (zejm. náklady na dopravu, pohonné hmoty, energie, spotřební materiál apod.). V případě stornování objednávky před  expedicí, neuhrazení platby v řádném termínu, dále i v případech nemožnosti objednávku realizovat z důvodu chybně vyplněných údajů v objednávkovém formuláři, kdy kupující po výzvě prodávajícího objednávku nedoplní ani ve lhůtě do 2 pracovních dnů ode dne odeslání výzvy prodávajícího na e-mailovou adresu kupujícího, se kupující zavazuje uhradit smluvní pokutu ve výši 200,- Kč. V případě stornování objednávky  po expedici či při nepřevzetí objednaného zboží se kupující zavazuje  uhradit smluvní pokutu ve výši 500,- Kč.  Prodávající nebude v takovém případě uplatňovat náhradu škody ve skutečné výši (zejm. fakturace, vyskladnění, balné,  expedice, náklady na dopravu, rozbalení zboží, naskladnění, vystavení dobropisu, spotřební materiál, energie, pohonné hmoty, ušlý zisk apod.), ale pouze výše uvedenou smluvní pokutu plus případnou náhradu škody za zboží, u kterého nelze odstoupit od smlouvy (viz článek V.). Smluvní pokuta je splatná do 14 dnů od stornování objednávky před  expedicí, neuhrazení platby v řádném termínu, v případech nemožnosti objednávku realizovat z důvodu chybně vyplněných údajů v objednávkovém formuláři, kdy kupující po výzvě prodávajícího objednávku nedoplní ani ve lhůtě do 2 pracovních dnů ode dne odeslání výzvy prodávajícího na e-mailovou adresu kupujícího nebo v případě stornování objednávky  po expedici či při nepřevzetí objednaného zboží. Znovuzaslání objednávky je možné pouze při platbě předem. Všechny neuhrazené smluvní pokuty a pohledávky, a to včetně všech nákladů s tím spojených, mohou být postoupeny k vymáhání vymahací agentuře nebo advokátní kanceláři.

 

IV. Reklamace

Na veškeré nové zboží se vztahuje zákonná záruční lhůta 24 měsíců nebo záruční lhůta do doby trvanlivosti zboží, pokud je doba trvanlivosti kratší než 24 měsíců.

Nárok na uplatnění záruky může zaniknout, pokud bylo zboží:

1) Zjevně poškozeno při přepravě. Zjevné poškození zboží nebo jeho přepravního obalu je kupující povinen ihned řešit s dopravcem a zároveň neprodleně informovat prodávajícího e-mailem. Převzetím takto zjevně poškozeného zboží či jeho přepravníh obalu a neuplatněním reklamace vůči dopravci a neinformování prodávajícího může mít za následek neuznání reklamace vůči prodávajícímu.

2) Poškozeno neodbornou instalací nebo nevhodným  zacházením či užíváním. 

3) Poškozeno působením přírodních živlů.

4) Používáno v podmínkách, které neodpovídaly parametrům a požadavkům uvedeným v dokumentaci (pokud u výrobku existuje).

5) Poškozeno nadměrným zatěžováním nebo používáním v rozporu s podmínkami uvedenými v dokumentaci (pokud u výrobku existuje).

6) Poškozeno obsluhou prováděnou v rozporu s uživatelskou příručkou (pokud u výrobku existuje).

7) Poškozeno v důsledku zapojení do el. sítě, která neodpovídá příslušné ČSN (jedná-li se o zboží, které se zapojuje do el. sítě).

Doporučený postup při reklamaci:

1) Kupující nejlépe informuje prodávajícího o reklamaci e-mailem a nejlépe vyčká na další instrukce  prodávajícího. Účelem tohoto opatření je zabránit případnému zbytečnému zasílání zboží zpět prodávajícímu, protože každá reklamace se řeší vždy individuálně.

2) Nejlépe po dohodě s prodávajícím kupující zboží zašle zpět na adresu prodávajícího nebo přímo na adresu dodavatele/výrobce/servisu, popř. je dohodnut jiný postup.

3) Kupující ke zboží přiloží nejlépe řádně vyplněný vzorový formulář viz ZDE a nejlépe i kopii daňového dokladu.

Rozpor s kupní smlouvou:

V případě, že zboží při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou, je prodávající povinen bez zbytečného odkladu uvést zboží do stavu odpovídajícímu kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď opravou zboží nebo jeho výměnou. Není-li to možné, je kupující oprávněn požadovat přiměřenou slevu nebo od smlouvy odstoupit. Kupující je povinen si zboží při převzetí řádně a důkladně zkontrolovat a prohlédnout. V případě, že shledá na zboží vadu nebo jiný rozpor s objednávkou, je povinen tuto skutečnost bez zbytečného odkladu oznámit prodávajícímu. Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během 6 měsíců ode dne převzetí zboží, se považuje za rozpor existující již při jeho převzetí, pokud to neodporuje povaze zboží nebo pokud se neprokáže opak. To neplatí, pokud kupující před převzetím zboží o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil. Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví ve zbývajících 18 měsících, se řeší způsobem uvedeným v článku IV.

Prodávající reklamaci vyřídí co nejrychleji v souladu s platnými právními předpisy, nejpozději však do 30 dnů. Dojde-li mezi prodávajícím a kupujícím ke sporu, má kupující právo na jeho mimosoudní řešení. Návrh na mimosoudní řešení sporu podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, podá na Českou obchodní inspekci. Veškeré podrobnosti k mimosoudnímu řešení jsou uvedeny na stránkách České obchodní inspekce www.coi.cz.

 

V. Odstoupení  od smlouvy, vrácení a výměna zboží

Kupující, který nenakupuje zboží v rámci své podnikatelské činnosti (na IČO), má dle § 1829 zákona č. 89/2012 Sb., Občanského zákoníku právo odstoupit od kupní smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. Odstoupení od smlouvy musí být doručeno na adresu prodávajícího nejpozději poslední den 14ti denní lhůty od převzetí zboží kupujícím. Odstoupení od smlouvy se nevztahuje na zboží zhotovené či upravené na přání kupujícího,  na zboží podléhající rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání a na zboží se zkrácenou dobou trvanlivosti. Menstruační kalíšky, textilní vložky a podobný typ zboží nelze z hygienických důvodů vyměnit ani nelze odstoupit od smlouvy.

Doporučený postup při odstoupení od smlouvy:

1) Kupující nejlépe informuje prodávajícího e-mailem. Prodávající reaguje na tuto informaci kupujícího e-mailem nejpozději následující pracovní den.

2) Nejlépe po předchozí e-mailové dohodě s prodávajícím zašle kupující zboží zpět na adresu prodávajícího na své náklady.

3) Kupující ke zboží přiloží nejlépe řádně vyplněný vzorový formulář viz ZDE a nejlépe i kopii daňového dokladu.

Prodávající kupujícímu vrátí zpět odpovídající částku nejlépe převodem na bankovní účet v zákonné lhůtě 14 dnů. V případě odstoupení od smlouvy bude kupujícímu vráceno i nejnižší dopravné. Při výměně zboží je účtováno nové dopravné.

V případě vrácení nekompletního výrobku (např. bez visaček) bude částka ponížena o nutné náklady k uvedení výrobku do původního stavu.

 

VI. Ochrana osobních údajů

Viz odkaz ZDE.

 

VII. Závěrečná ustanovení

Tyto Obchodní podmínky jsou platné od 28.10.2024. V případě neplatnosti kteréhokoliv ustanovení těchto Obchodních podmínek zůstávají ostatní ustanovení nedotčena v platnosti. V případě, že se Obchodní podmínky odchylují od smlouvy, nemá to vliv na platnost smlouvy ani Obchodních podmínek. Přednost před využitím Obchodních podmínek potom mají ujednání obsažená přímo ve smlouvě. Prodávající si vyhrazuje právo tyto Obchodní podmínky měnit bez předchozího upozornění. Obrázky u zboží mohou být ilustrační, jejich vyobrazení nemá vliv na deklarované vlastnosti, funkci a užitnost.

Redakční systém MultiCMS | Zpracoval Smartware s.r.o. |